7 Mars 2011

hej och hopp super helg, o så såg den ut :

~Fredag ~

Jag kände mig sjuk hängig men tog mig i kragen och drog till Denise på en lunch sen så fick jag för mig och dra till Uppsala och mysa med Frican och Pontus, mycket mysigt må jag säga !! Vart också en bra middag med en glas vin.

~Lördag~

Den såg ut så att jag, lyssna jag trött mössan själv vakna förre Pontus, hur kommer de sig ?! Helt gaaalet, men men i alla fall så va ja och Pontus va ute på en promenad i de fina vädret och sen åkte vi och hyrde film, så ja kvällen vart en lugn filmkväll. MYSIGT.

~Söndag~
Då vart det hemgång, åkte och kolla en lägenhet med Pontus och sen drog jag hem, hann inte kolla på fler, hade velat de eftersom jag tycker att de är skoj men skulle på Innebandy match med Emma. Så när jag kom hem bytte jag bara om o så åkte vi o tog en kaffe innan matchen. Btw så var de en riktigt rolig match, sluta med vinnst och glada människor.. Jag har kommit på en sak och de är att man borde göra saker på Söndagar. Tycker nämligen inte alls den dagen. Så jag hoppas att de blir så framöver. :)

Va har hänt idag då..? Suz kom förbi och drack te och snacka massa sen drog vi till Salong Betong och kolla när Sara gaddade sig. Dåååååligt sugen man blir asså! Nu sitter ja och väntar på att Emma ska komma hem. Skriver kanske senare med tror inte de eftersom min data har kraschat. We will see , We will se..

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0