25 Februari 2011

Ont i huvudet som ett litet as! Tror jag kan ha otur och bli sjuk nu mitt i allt.
Men nej, jag vill inte, tänker inte osv....

Idag ska jag träffa Suz tror jag om vi hinner, och efter det ska jag träffa Denise på en middag, sen blire kanske utgång med Emma. O de va ju helt sjuuukt länge sen så de skulle vara kul om de blev så. :)
Nej nu blire en kaffe och vänta på att Suz ringer tillbaka!

Love.

.

My parents, they say
Do all the fun tomorrow, do the boring stuff today
But I say that's wrong
I'll do the fun things today, and the other things can wait

Cause we only live once
So don't blow it, take a chance
To do exactly what you want...


24 Februari 2011

Blogga, va e de ?! ;) har inte bloggat på en månad och jag har hört att om man har en blogg ska man blogga..
Ja, jo.. men jag har faktiskt inte en aning om varför jag inte har gjort de.. men nu tänkte jag att jag skulle sätta igång med de igen. 

Den här veckan har jag träffat Suz och lilla S, vi åt lunch sen drog vi hem till mig och jag klippte dom. De va kul och träffa dom igen de va nämligen ett tag sen :)
Sen har jag varit på Ikea med Denise så nu har jag äntligen fått lite ordning på mitt rum!! woooho!
Igår kväll va Pontus här och vi kolla tv och bara va, de va mys! Om någon timme kommer Frida och då ska jag klippa henne och käka middag! De ska bli skoj, hinner aldrig träffa henne lika mycket längre.
Imorgon är det Fredag, och va händer då ?! Ska snacka ihop min lite med min Fina Sambo och Underbara Pontus så får vi se :)

Jag älskar dig!

Love.

RSS 2.0