Hej! Som vanligt dålig uppdatering men jag...

Hej! Som vanligt dålig uppdatering men jag har fan inte tid, har ju inte ens tid för alla nära i kära.. Hur sjuk är det inte att man ska jobba jobba o jobba för att få pengar ha råd o bo någonstans men inte hinna umgås med någon, hinner ju knappt träffa Emma som jag liksom bor med. Aja, Alla helger blir ju bokade, de är någonting varje helg nu. Nu i helgen ska jag åka till Uppsala o mysa med Pontus, Frican, Denise, Hans, Mickan o Anton. Sen nästa helg kommer änglarna Elsa o Ester o så då ska ja träffa dom!! Aja hej svejs!


1 April 2011 - Regn, ja va säger man. Kul....

1 April 2011 - Regn, ja va säger man. Kul.. (Not) Är på g till jobbet nu och är döds trött men hoppas att jag vaknar till snart. Fredag, veckans bästa dag tror jag. :) woop woop. Sjukt tråkigt inlägg men har inte mycke o säga just nu. Skriver i eftermiddag igen. Love.


RSS 2.0