10.04.28

ÄR PÅ SJUKT BRA HUMÖR IDAG!!

vet inte riktigt vad som har flyggit i mig, men bra känns det iaf.
Är fortfarande på jobbet så kan inte skriva så mycket men, vi hööööres senare!


Love.


SAKNAR


I fucking miss you, girl!!
Just wanna say that i love you soooo fucking much, you are mine <3






Love.


10.04.26

Idag har jag jobbat hela dagen. . eller hela och hela, men när man går upp fem känns det som hela dagen när man jobbar 6-14. Men man får tänkta posetivt! Caaash. haha.

Ialla fall så kommer jag jobba så resten av veckan.. men det är bara och bita ihop och längta till den grymma helgen!! Woooho. Valborg - vad hittar alla andra på då?
Själv drar jag till uppsala över dagen sen får man se vart de bär av.



Love.

 


10.04.22

HejHoppGalopp!


Nu är jag äntligen frisk efter en veckas magsjukt och de har jag firat med STOR städning och översovning hos Denise plus att jag va och sa hej en stund hos Felicia :)
Mycket mysigt!!


I morgon
ska jag tillbaka till "the real life" och jobba ska bli riktigt skönt faktiskt.. Plus att de är ju underbara Fredag. Helgen lär bli lugn på Lördag måste jag köra mamma och henne man för att dom ska parta lite! Men under tiden jag väntar blir det möte med Denise för planering.. kan ej säga för vad. Det blir senare!






Love.

10.04.06

Nu är jag hemma igen.. eller jag kom hem igår!
Skönt men ändå fruktansvärt tråkigt och lämna Claes, Anna och Lilla Elsa.
Men de dröjer nog inte länge till innan man får se dom igen, förhoppningsvis blir det i Maj!

Idag så åkte jag på jobb hos mamma, jobbade frukost så började kl. 6:00 och sluta 9:30. Skönt pass faktiskt, hann ju njuta av den underbara vår solen! ShoohO, ÄNTLIGEN!
Imorn
blir det jobb igen men efter det så måste man göra sig iordning för kryssning, ska bli riktigt kul faktiskt!






Love.


10.04.04 - Natti Natti!!

Nu är det dags och sova, ska upp tidigt imorn och åka hem från Norge!
Så de som händer i morgon är, åka bil åka bil åka bil!!!!!


Brorsan Hans igår, han provade Elsas nya mössa! Så jälva gullig.



Love.


10.04.04


God morgon, God dag rättare sagt!
Sista dagen i Norge och det blir utflykt, mysigt är de minst sagt.. Äta voffla och dricka kaffe!
Imorgon blir det mindre rolig dag, bil åkning heeeela dan! "Shooho".



Love.


10.04.03 - later..

Har du varit jävligt irriterad på saker så att du inte har en jävla aning om vart du ska ta vägen, och egentligen har man liksom inte ens en aning om vad man är irriterd över?!

Har du kännt någon gång att livet bara är förjävla svårt och leva, att de liskom är så förbanat komplicerat hur man än gör....



i'm just thinking !


Love.

10.04.03

GLAD PÅSK!!





Love.


God Natt - 10.04.02

Jag det som har hänt nu på eftermiddagen osv är att vi har suttit och spela kort och druckit öl samt ätit hemma gjord pizza mycket gott och trevligt faktiskt!
Och planer för nästa vecka är ju fan redan ordnat! Helt sjukt va man fått grejer och göra hela tiden.
Gryyymt!



Skriver igen imorn, gott natt!!


Love.

God morgon - 10.04.02

Nu på morgonen så vakna jag halv sex av att Elsa ville upp så jag la henne bervid mig istället så båda somna om!
Det va mys mys mys.
Vid halv åtta kom Claes och Anna och hämta henne och så sova jag vidare en stund, när dom skulle till jobbet så kolla vi på mupparna och lyssna på manamana! Hennes favvo.
Hon har dansat järnet hela morgonen!!



Nu ska vi ut en stund.
Skriver senare !




Love.


RSS 2.0