think, just for a minute..

Don't forget to be yourself, life is to short to be somebody els. And remember nobody is perfekt!


10.03.31

Gulle grisen va ju här i helgen, vilka dom flesta vet och de var hur mysigt som helst!
Vad skulle man göra utan en sån energi prick!?!
Det är ju tur att de inte tar lång tid innan men får träffa bubblan och brorsan igen plus att jag får träffa Super Anna också, hur gryyymt som helst! :)
Och dit åker jag TIDIGT imorgon bitti!



          I just love her!

 

Idag blir det fika med Stina den fina! Mycke mys.
Sen bär det av till bror Hans och ska sova och ladda för den underbart roliga bil turen till Norge imorn bitti!


Love.


.......

SÅ IN I HELVETE ARG!!

10.03.25

LÖNING!!!!
Härligt som tusan, har levt som ett råtta dom senaste 2 månaderna pga att jag inte har jobbat så mycke.
Men eftersom det vart lite jobb förra månaden och den här så rullar de in lite, å då ska jag tala om då känner man fan sig som en milijonär!!!! Helt sjukt.
(Fast jag ska erkänna en liten sak jag har inte fått några pengar än, de vart strul med mitt kontonr. Attans!! )

När man gick i skolan och fick typ 1050 :- och levde i lyx sen börja man jobba o fick mer pengar o då va 1050:- ingenting, dåligt dum man e i huvudet!
Man har ju egentligen ingen respekt för pengar över huvudtaget!

I alla fall.
Idag så har jag träffa min älskade bror Claes och min älskade Elsa.
Det va hur kul som helst och hon bara växer och växer, man blir chockad varje gång!
I morgon ska jag jobba hos min mamma och jag börja kl. 08:00 och sen blir jag väl där till 13 tiden skulle ja kunna tro :) O efter det ska jag till Pappa och mys med Elsa, Claes, Hans och Farmor!

WOHO, vilka toppen dagar!!  (trots den här jävla hostan)



Love.


Glömde!!!!



GRATTIS ANNA PÅ 30-ÅRS DAGEN!!!!
Bättre sent en aldrig , hon fyllde år den 11 Mars.


(Världens bästa Anna - min bror Cleas älskade flickvän!)


10-03-13

Ja, livet det rullar på som fan känns det som!!
Stress Stress hela tiden, och de sjukaste är att jag inte ens vet till vad!

Som vanligt en uppdatering!



Tosdag: Jag åkte in till Norrtälje för att säga och kramas farväl till Carran Barran eftersom hon åkte till Barcaa!

Fredag: Så träffade jag Felicia och vi tog en sväng till stan där hon stanna och jag drog tillbaka till Norrtälje och där vart det en film hos Mr Lonely!
Mycket mysigt må jag säga!

SÅ idag Lördag: Ja, jag ska in till Norrtälje om någon timme och möta upp fylleskallen Felicia som har tappa sin lur under natten! Mycket smart faktiskt, inte alls ovanligt om man går i hennes skor faktiskt ;)
I alla fall så ska vi ta foton för något foto projek som hon håller på med, så det blir roligt hoppas jag..

(så hoppas Carran blir nöjd nu eftersom jag lovat att uppdatera mycke eftersom hon är borta)


Love.

10-03-10

HEEJ!
ja, nu är jag här igen !!

I helgen var det utgång i stan med Carran mfl.. Mycket trevligt! ;)

Igår den 9/3 sov Carran hos mig på ön och vi kolla film och snacka skit och hade de bara jävligt mysigt!

Idag så gick vi upp vid 10 och gjorde oss i ordning och åkte till Norrtälje och lämna in min telefon som pajat senare drog vi till hennes syster och drack kaffe och nu sitter vi hos Carran och snacka ännu mer skit.

Snart om någon timme ska vi sola så vi blir bruna och fina till sommaren!! Wieho ;)

Senare blir det väl hem gång eller så åker jag tillbaka till Carran och sover här eftersom hon åker till Barca och lämnar mig här hemma över helgen!



Love.

RSS 2.0