Okej! Hej alla hoppa ;) nu är det så här, ...

Okej! Hej alla hoppa ;) nu är det så här, de är fucking nyår!!! Woho. Jag hoppas verkligen att ni får de bästa nyåret ever, för de kommer jag ha. Partajar med dom allra bästa och underbaraste! Lots of Love.


Skit arsle om jag inte blir frisk nu, har ...

dsc00031 (MMS)

Skit arsle om jag inte blir frisk nu, har ätit både vitlök och apelsiner!!! Blir ett bad senare. Love.


Juldagen! Jaha, då är man på g till uppsa...

dsc00028 (MMS)

Juldagen! Jaha, då är man på g till uppsala för att göra de lite osäkert!! Om man inte va så förbannat sliten hade man väl varit sjukt taggad, men de ordnar väl upp sig när man kommer fram ;) Love.


GOD JUL !!!!!!

GOD JUL !!!!!!


23 December 2010

Nej men hurrni ni ni, de är ju den 23 December.. JULAFTON imorgon och grejer. Helt galet, va tiden går fort.
De va ju sommar nyss ?! Ja men om tiden går så här fort är de ju snart sommar igen, WOHO!
I morgon på självaste Julafton så drar jag och Emma iväg hem till Farsan och käkar lunch och öppnar lite klappar, efter de drar vi hem o fixar lite sen till Emmas mormor och myser med Julmat och kanske en klapp till, vem vet :)
Men jag ser mest i fram i mot morgon myset med min helt underbara Sambo.
Kanske hinner skriva lite imorgon (hoppas) !! :)


Love.

Nu blir det en Baileys Coffee framför tvn ...

dsc00024 (MMS)

Nu blir det en Baileys Coffee framför tvn med Emma !!! Love.


22 December 2010

ja men visst, happy happy happy !!

Igår va jag och Emma och ombesiktade sen träffa vi Fia och Fanny och fick good lunch sen kom nerverna i gång.
Men kvällen vart lyckad tycker jag :) Riktigt mysigt faktiskt. Hade en hel mysig morgon så nu är man på topp!
Helt ovanligt pigg och grejer helt WUNDERFUL!!! Tänkte ju träffa BigSiz idag men som jag har haja via Face o blogg så verkar det som att hon har hela dagen full! Imorgon ska ja och Emma hem till hennes Mormor och fixa inför Julafton :) Nu måste ja njuta av mitt humör såå hörs sen!!


Love.

Jag och Emma är och hälsar på fina fia och...

dsc00011 (MMS)

Jag och Emma är och hälsar på fina fia och hennes super söta dotter Fanny, nu bjuds det på lunch och grejer. Hörs sen! Love.


:) Ja som ni ser så började morgonen bra, ...

dsc00008 (MMS)

:) Ja som ni ser så började morgonen bra, höhö! Vi fick inte upp dörrarna så Emma fick klättra in från bakluckan.. Haha, bland de roligaste jag har sätt. Nu har vi precis klämt i oss en pizza! Får se hur dagen slutar. Hörs sen ;) Love.


Är på g hem nu efter en hel dag med fin fi...

dsc00007 (MMS)

Är på g hem nu efter en hel dag med fin fina Emma! När jag kommer hem blir super slappa i soffan och vila trötta fötter med en film kanske :) Love.


Är på g hem nu efter en hel dag med fin fi...

dsc00007 (MMS)

Är på g hem nu efter en hel dag med fin fina Emma! När jag kommer hem blir super slappa i soffan och vila trötta fötter med en film kanske :) Love.


Fika med min fina Emma i Gallerian efter s...

dsc00006 (MMS)

Fika med min fina Emma i Gallerian efter sista Julshoppingen :) Love.


15 December 2010

Ja, va ska man säga..... DEÄRFUCKING9DAGARKVARTILLJULAFTON!!!!!!!!!!!

Super bloggarn (not) men jag har inte haft tid.. har varit i Norrtälje sen i Söndags då va jag hos Björn och kolla tv o så gick vi en promenad å ja de va la mysigt! Skönt och se honom stå på benen efter allt som hänt. :) Måndagen tillbringade jag med Denise, vi hyrde film och handla mat så de va en hel mysig dag/kväll!! Tisdagen jobbade jag 6-14 sen drog jag hem till staden, skönt som Sören och va hemma igen. I alla fall så idag vakna jag vid 10 och så hoppa ja in i duschen sen drog jag in till stan och möte Denise för stor shopping av Julklappar så nu är de nästan klart!! Höööörs sen ;)

(Jag & Frida i Fredags, haha!!)

Love.

Ja o snygg Frida är ute och härjar, wooho!...

dsc01086 (MMS)

Ja o snygg Frida är ute och härjar, wooho!!! :) Love.


Såååå grym!!!


Ännu en mobil bloggning, så går de när man...

Ännu en mobil bloggning, så går de när man inte har någon data i bakfickan! Igår träffade jag söta Denise, hon va med mig när jag jobba o sen drog vi hem till henne o drack te o kolla tv, så jag sov kvar hos henne MYSPYS!! måste ju bara meddela svenska folket om att hennes säng är de bästa man kan sova i, sååå sjukt skön! Så eftersom man sov super så va jag galet pigg halv 7 och drog o jobba. Nu sitter jag här med kaffe koppen i högsta hugg och bara njuter av att de är Fredag! Ikväll blir de rajtantajtan med fina Frida, womwom! ;) Love


Har lite hemlängtan!!!! Men de är inte lån...

dsc01030 (MMS)

Har lite hemlängtan!!!! Men de är inte långt kvar nu, imorgon drar jag hem igen och myser sen ska jag träffa fina Frida! :) På lördag blir om fönster shopping med henne också, de ska bli riktigt kul. Vem vet, kanske blir de lite julklappar?! ;) Love


9 December 2010

Tack!!

Goodag alla glada, i natt sova ja bara 3 timmar och nu är jag helt stört trött men de va de värt! Såg att min inlägg igår saknade lite ord men nu hajar säkert!! ;)
I alla fall så ska jag köra mamma till Täby om typ 40 min sen drar ja till Rimbo en sväng sen ska ja kanske träffa Denise. Man väl se va som händer liksom!!! Nej nu har ja inge mer o säga för tillfället !



(De här är jag idag, snyggt !!)


Love.

Ikväll har jag hälsa på hos Frican och de ...

Ikväll har jag hälsa på hos Frican och de va hur mysigt som helst och träffa henne, och mickis va där också! Wieho. Sen åkte jag till mamma, käka middag. Efter de låna jag bilen och drog hem o kolla film Björn, så jävla roligt o se honom igen efter allt. Mys mys mys:) Hörs imorgon! Love.


Energi fika on the work!!! Love

dsc01078 (MMS)

Energi fika on the work!!! Love


Nu drar jag till Norrtälje o jobbar då!!

dsc01077 (MMS)

Nu drar jag till Norrtälje o jobbar då!!


Grym tisdags middag!

dsc01073 (MMS)

Grym tisdags middag!


7 December 2010

Jag älskar dig mamma, glöm aldrig de. ♥

Har verkligen inte mått bra dom senaste dagarna har bara känt mig deppig och trött på livet. Vet inte riktigt vad ja ska ta mig till. Men men de är väl livets gång o man får väl stå ut. Nu sitter jag i alla fall och väntar på BigSiz som ska hämta upp mig, vi ska till Farsta C och mysa :) Kolla lite julklappar o ta en fika/lunch.


Love.

6 December 2010

TPL

Ja, jag har inte blogga på ett tag men har verkligen inte haft lust. Förra veckan var de begravning och sen så va ju Claes (bror) och Elsa på besök så fick jag lite ensamma dagar med Elsa och de va hur mysigt som helst! :) Saknar henne redan, hoppas verkligen inte att de tar ett halv år till nästa gång som de gjorde nu. I alla fall så har ja redan börjat med Julklappar och de är två stycken färdiga så de känns super skönt! :) Men imorgon blir det fler ska ju träffa super BigSiz i farsta och glo. Sen på Onsdag drar jag till Norrtälje för jobb på Torsdag och Fredag.
Känns som att hela inlägget är sjuuuukt osaman hängande men SKIT SAMMA! Hörs senare eller imorgon. ;)


Love.

RSS 2.0