10.08.31

Sover hos BigSiz' ikväll också! Mysigt.
Halv dag med Sadie o BigSiz o sen halv dag med Felicia. Hur bra dag som helst.
HohoWiiieHo :)
Love o Godnatt!

10.08.30

Cajz, to day!

Goooodmorgon!
BigSiz' ringde mig vid 10 o väckte mig, ganska skönt och ha en ringande vecka klocka! ;)
Så nu ska vi förmodligen dra till Farsta Centrum och glo det är ju ett sånt faktiskt SKIT VÄDER ute, så det blir inge lek i parken Sadie! Men men det blir nog mysigt de brukar det bli med BigSiz'.
Måste ju också passa på o umgås mycke mycke innan hon åker, jag kommer saaaaakna dom så stört mycket!
Skriver lite senare igen!
Love

just nu.

Ha en underbar Lördag för de ska jag, lots of love!

10.08.28

Fredagen vart hur bra som helst till en början.
Jag, Denise o Felicia drog till Gröna Lund o kolla på Veronica Maggio.
Riktigt bra faktiskt. Efter de åkte vi till J o N och mötte upp alla sen drog nästan alla till Götgatan o tog några öl.
Mycket roligt, efter många om o men vart de är jälva massa drama. Gaaaah!
Orkar verkligen inte med sånt men men så vart i alla fall!


Nu är det Lördag och en ny dag har börjat, händelser idag är att jag ska på video inspelning med Kartellen (nervöst,men de går nog bra!) o efter det ska jag nog möta upp min kära Bror Hans o Denise samt Maik från Göteborg! Efter de får vi se :)


Love.

bara för sant.

Du har tröttat ut dig genom ditt grubblande och det är dags att du stänger av malandet.
Nu börjar ditt nya positiva liv. Just love facebook sometimes!
Love.

såå söt!


Besvikelse.

Nu är det bara så att jag, mitt hjärta, hjärna hela jag orkar inte mer.
Även fast jag vill ditt bästa så är det svårt när man ibland måste tänka på sig själv.
Och nu måste jag tyvärr göra de även fast de inte händer ofta.
Jag kan inte bara släppa personerna i mitt liv. Och dom kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Ja vet att de är elakt att ge dig ett val men just nu känns de som att de inte finns en lösning..
Jag vet ditt vill men.. Du har ett val, o du får göra de nu.

Lots of love.

.

I'm just saying, do not lie to my again.
If you have, say it!

You know who you are.

10.08.21


Igår vart lunch med pappa på dan sen vart det en liten utgång med Emma och hennes vänner, riktigt skoj!
idag är men väl inte den piggaste människan på jorden.. Vi vakna vid 1 tiden och jag är heeelt galet förkyld!
Nu har vi precis ätit kräftor, MUMS! Snart bär det av till konsum för att handla något kul sen blir det kurera sig kanske.





















Love.

10.08.21


Igår vart lunch med pappa på dan sen vart det en liten utgång med Emma och hennes vänner, riktigt skoj!
idag är men väl inte den piggaste människan på jorden.. Vi vakna vid 1 tiden och jag är heeelt galet förkyld!
Nu har vi precis ätit kräftor, MUMS! Snart bär det av till konsum för att handla något kul sen blir det kurera sig kanske.
Love.

Shutilulu!

Idag har jag varit i Norrtälje och hälsat på min kära mor och fixat och trixat!
Sen vart det en liten utgång på Mossebacke där vi fira Rubens 20 års dag, mycket mysigt må jag säga!
Imorgon bitti bär det av till Rimbo till min älskade vän och frisör Fredrica, då jag ska ta ur mina extensions.
Det ska bli ganska skönt men samtidigt ganska tråkigt! Vet ju inte riktigt hur långt mitt riktiga hår är... Gaaah!
Efter det ska jag hem en stund sen blir det mys med J.
Sååå god natt och sov så sött!
Love.

puss&godnatt ♥

Nej nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon och åka till Norrtälje och hälsa på Världens Bästa Mamma!
Skulle ju gjort det idag men det vart andra planer. Så, Natti Natti!
Love.

10.08.17

I have realize that for my is every end a new beginning . .




Love.

haha - den är ju bara för skön.


10.08.16





Kvällen igår vart rätt sen så jag och Emma vakna inte fören vid halv 12, sjukt skönt och sova så länge ibland!
Idag har jag inte gjort många knop, har så stört ont i magen och ryggen. Får hoppas på att de gått över till imorgon. eller hoppas de ska vara borta imorgon...
Imorgon drar jag hem till Mamma i Norrtälje och hälsar på en stund! :)
Kvällen ikväll vet jag inte riktigt hur den kommer se ut men Emma kommer väl kanske hem snart och då lär det väl bli kvälls snack som vanligt! Mycket mysigt.
(Från i somras när jag och Denise måla om hennes syrras hus - läääckert!)

Love.






mitt ♥ - så fruktansvärt saknad!



Hon har ju blivit så himla stor.. det är ju helt sjuk va min ängel växer!
I september hoppas jag verkligen att jag får träffa henne, min brors dotter Elsa ♥

10.08.15 - kväll

Shuuuttiluu everybody!
Nu har jag fixa färdigt med bloggen, tog väl inte så lång tid.. bara 4 timmar kanske men pauser. Haha!
Värsta hackern ;)
Min helg såg ut som så att jag va med BigSiz' heeeela helgen.. Riktigt mysigt!
De va länge sen de va en sån lång träff, men de är ju lättare nu när vi bor 10 min från vandra än nästan 2 timmar.
Fredagen: Jag åkte dit vid 19 tiden och så vart de te och skit snack.. Efter det skulle vi kolla film men båda fastna framför en varsin data, inte så socialt men ändå. De var trevligt! Sen vart de att vi kolla tv i sängen sen sov.
Lördagen: Vi va upp vid halv nio tiden och fixa och trixa sen drog vi in till stan vid 11. Sen gick vi runt i stan heeeela dan. Vid 14 gick vi på Matildas utställning, hon är ju bara för fantastisk på o rita!
Idag-Söndag: Jag åkte hem efter frukosten o det har varit huur lugnt som helst, riktigt skönt!

Love.

hon är ju bara för grym.


10.08.15

Jag håller på och fixar och trixar men bloggen, så de är därför den ser ut som den gör! sorry.
Men ska försöka fixa det så fort som möjligt!! ;)
( Ante (lillebror) - Cajz )
Love.

Grym.


10.08.13 - myskväll.

Nu blire en dusch sen hem till BigSiz på filmkväll! Mys Mys Mys <3


(old one)


Love.

Mamma ♥

‎4 år: Mamma kan allt!
8 år: Mamma kan mycket!
12 år: Min mamma kan faktiskt inte allt!
14 år: Mamma fattar ingenting!
16 år: Mamma är hopplös!
18 år: Hon där? Hennes datum har gått ut!
25 år: Mamma kanske vet lite om detta.
35 år: Innan vi bestämmer oss, frågar vi mamma.
45 år: Undrar vad.. mamma tycker om detta?
75 år: Jag önskar att..... jag kunde fråga mamma om detta.

Jag har världens bästa mamma ♥

10.08.11 - kväll.

Nu börjar det blir kväller!







Nu har man ätit god middag med Sambon Emma, mycket gott. Bra gjort Emma.
Hon gjorde pasta med kräftsås typ.. wiieho! Grym kock må jag säga!
Kan nog tänka mig att de blir en spel runda på Facebook ikväll igen, jag och Emma har hittat ett spel som vi
råkat bli "besatta" av. Ganska kul faktiskt.
Sen efter det blir det sov dags, ska bli skönt har haft sjuk huvudvärk idag.
Imorgon ska jag träffa J och mysa med en film, ska blir mys har inte träffat honom på flera dar!





Love.

10.08.11


Idag när jag vakna upp så gick jag raka vägen in i duschen sen som jag brukar säga gjorde ja så att jag "get myself a face" alltså smink! Efter de vart de snabbt val av kläder sen in till Stan och träffa kära Denise!
Vi gick till 7 eleven och käka frulle sen drog vi in på Tyll's Coffee som ligger på Götgatan de ett utav min favvo ställen. Riktigt mysigt!
Efter det gick gick vi till Gamla Stan och tog en glarre i solen, MUMS!
Love.

10.08.09

haft rätt bra dag till nu..
såååååå irriterad!





hjum.. how to have?!

   


imorn den - 10.08.04

en månad!


IMORN blir det kräft kväll med EMPA, sååå jälva mys och efter längtat!
woooho.. kan de bli bättre. Knappast. 
Fucking miss you liksom! 





love.


10.08.03


RSS 2.0