Hade heeelt klart den bästa helgen på läng...

img_9148 (MMS)

Hade heeelt klart den bästa helgen på länge! Men nu börjar man va bli förkyld o helt jävla död i huvudet, säger bara en sak.... Jag hatar det! Är iaf på g till jobbet o är sen som fan men vadå ja kom ju ändå upp ur sängen! Laaater! Love.


Fredag och lön!! Woop woop :) nu är det da...

img_9432 (MMS)

Fredag och lön!! Woop woop :) nu är det dags för jobb, idag börjar jag 10 skööönt som fan! Ikväll blir de lungt o imogon blir det shopping och inflyttnings fest!  Shooho! Love.


Idag vart de lite blodprover på jobbet så ...

img_4232 (MMS)

Idag vart de lite blodprover på jobbet så man får veta hur man mår egentligen.. :) Love.


Svin god paj till middag! Emma är värsting...

img_0538 (MMS)

Svin god paj till middag! Emma är värsting kock. Är helt as trött o funderar starkt på o gå o sova. Imorgon är det jobb igen sen får man väl ses vad som händer :) Love.


Fredag, fint väder o äpple till frukost......

img_9219 (MMS)

Fredag, fint väder o äpple till frukost... Kan de bli bättre ?! Love.


Saknar min små änglar, ni är det finaste s...

img_8554 (MMS)

Saknar min små änglar, ni är det finaste som finns <3


I går åkte jag ju till min underbara Mamma...

img_9001 (MMS)

I går åkte jag ju till min underbara Mamma som va sjukt saknad! Jag hjälpte henne med en Catering som ska i väg idag. Just nu sitter jag o laddar för bilstädning med en fet kopp kaffe, VÄÄÄRT !! Love.


Vaknade 5 imorse... Hjum, vad har hänt med...

img_9923 (MMS)

Vaknade 5 imorse... Hjum, vad har hänt med mig. Aja i alla fall jag gick upp o duscha sen la mig i sängen o mös med P, en timme senare drog ja till jobbet! idag ska jag till mamma i Norrtälje, resten av helgen får man väl se vad som händer :) Btw, vem är det som kommenterar o inte skriver vem de är?  Love.


WOOORK! Nu blir de lunch sen jobba lite me...

img_4719 (MMS)

WOOORK! Nu blir de lunch sen jobba lite mer sen då ni vet man inte vad som händer ;) höhö!! Love.


Fy för regn.. Är hösten redan här?!

img_4064 (MMS)

Fy för regn.. Är hösten redan här?!


Jaha, då var de jobb som gäller!! Känner m...

img_1063 (MMS)

Jaha, då var de jobb som gäller!! Känner mig faktiskt ovanligt pigg men kommer nog va rätt död ikväll.. Love.


Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och ...

img_3978 (MMS)

Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och göra sig i ordning för IKEA mes världens bästa mamma, har verkligen längtat efter henne som tusan! Therese o Leffe va med också de va ju såklart kul o se dom också eftersom ja inte träffar dom så ofta! I alla fall en toppen dag! Love.


Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och ...

img_3978 (MMS)

Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och göra sig i ordning för IKEA mes världens bästa mamma, har verkligen längtat efter henne som tusan! Therese o Leffe va med också de va ju såklart kul o se dom också eftersom ja inte träffar dom så ofta! I alla fall en toppen dag! Love.


Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och ...

img_3978 (MMS)

Idag vart de upp o hoppa vid halv nio och göra sig i ordning för IKEA mes världens bästa mamma, har verkligen längtat efter henne som tusan! Therese o Leffe va med också de va ju såklart kul o se dom också eftersom ja inte träffar dom så ofta! I alla fall en toppen dag! Love.


Imorgon ska jag äntligen få träffa min mam...

Imorgon ska jag äntligen få träffa min mamma, saknar henne något helt galet mycket! Har egentligen tvätten imorn men får se om de finns någon annan tid :) love.


Nej nu är de slut med de här dåliga blogga...

img_1239 (MMS)

Nej nu är de slut med de här dåliga bloggandet! Funderar på o kanske blogga någon annanstans eller kanske göra något nytt med den jag har! Är liksom lite trött på de som är nu.


RSS 2.0