Gaaaaalet, jag hann både duscha och käka f...

img_7041 (MMS)

Gaaaaalet, jag hann både duscha och käka frulle. Hur är det möjligt! Haha. Nu är det ju jobb sen ikväll är de fix till midsommar helgen. Är så jävla stressad.. Gaaah! Men de är de nog värt i slutändan :) Love.


Grym helg helt enkelt! Tusen tack för allt :)

img_8907 (MMS)

Grym helg helt enkelt! Tusen tack för allt :)


Och då är det midsommar dagen o man gör ma...

Och då är det midsommar dagen o man gör man ju samma annat! Så de uppskattas jag verkligen :) plus att de är ju mysigt och bara va själva! senare fick jag en helt as grym lunch sen vart det bio! mööööjs :)


SMS-inlägg

img_6430 (MMS)


Hallå! Jag har haft en helt underbar helg....

Hallå! Jag har haft en helt underbar helg. Fredag: Jag o Emma drack lite vin o drog ut på Snaps.. De va helt fantastiskt roligt! :) Lördag: Jag vakna upp hos min fina Pontus och fick frukost på sägen. Underbart ! Han ville fira mig lite ensam eftersom jag fyller år nästa helg


Fy fan va man uppskattar helgen , framföra...

img_0514 (MMS)

Fy fan va man uppskattar helgen , framförallt fredagar!!! De är skit väder men de skiter mani för att man är ledig två dar! Haha. Just nu är jag på g hem.. Kaos på bussen som vanligt men men.. Ikväll ska de firas :) Love


Äpple , Apelsin o banan till lunch !! Sjuk...

Äpple , Apelsin o banan till lunch !! Sjukt komplicerad maträtt faktiskt. Nu är det 3 timmar kvar sen är det helg o vinet som kallar ! Fy fan va härligt. Känner på mig att de här kommer bli bra. Love.


Känner mig lagom taggad till o jobba idag....

img_6379 (MMS)

Känner mig lagom taggad till o jobba idag..  Men va fan imorn är det Fredag så man får väl tänka positivt eller något! Love.


SMS-inlägg

img_1341 (MMS)


Igår vart ballkongen äntligen fixad !! Dö ...

img_4655 (MMS)

Igår vart ballkongen äntligen fixad !! Dö bra vart de nu är de bara blommorna som fattas :)   Just ju sitter jag på jobbet o är så trött så jag dör.. Fy fan, jag vill sova ! Hörs. Love.


Sol, Fruktsallad, Saft och bästa sambon !!...

img_7428 (MMS)

Sol, Fruktsallad, Saft och bästa sambon !! Love life.


Kul....woop woop!!!

img_0789 (MMS)

Kul....woop woop!!!


Okej, då va man äntligen på väg!! Nu ska d...

img_4719 (MMS)

Okej, då va man äntligen på väg!! Nu ska du firas min fina sambo.. Woop woop :) love.


Snart på jobbet o är lite sen men va fan g...

img_3340 (MMS)

Snart på jobbet o är lite sen men va fan gör de, de är ju FREDAG! shit va ja har längtat efter denna dag :) love.


Imorgon är det Fredag o fy fan så skönt ve...

img_3475 (MMS)

Imorgon är det Fredag o fy fan så skönt vet inte vad jag hade gjort om de inte varit de! Ska ut o fira Emma som tar examen imorgon, woop woop !! Så jävla duktig hon är. Grattis i förskott min fina <3 skriver imorgon igen. Love.


Har haft en helt galet skönt och mysig hel...

img_0681 (MMS)

Har haft en helt galet skönt och mysig helg med min super fina sambo Emma! Under tiden vi varit här så kan man förstå varför man lever, de har varit helt underbart !! Love.


RSS 2.0