undrar..

Så hon värderar honom högre än vår vänskap?!
Jag trodde vi känt varande längre och djupare för att de någonsin skulle hända..
Undrar bara hur hon tänker..
- tycker bara att de är fruktansvärt tråkigt eftersom jag vet att de fattas delar från både henne och mig nu.

Ny plan - Nytt "liv"

Vilket ingen vet eftersom jag inte bloggat på länge är de att:

Min så kallade BÄSTA vän svek mig så fruktansvärt mycke. Jag är så jävla besviken, det går liksom inte och förklara. Hur tänkte hon? FAN!
Efter allt så tog det två sekunder för dig och vända.. hur mår du egentligen, har du något samvete?
Eller du kanske "GLÖMDE" som allt annat. Jag fattar verkligen ingenting.
En till grej som också är rätt illa är att du inte ens svarar. . Va fan e de för något.


så här ser vår vänskap ut nu - det finns ingen.


Så mina nya plan är ju då att jag börjar om från början vilket är rätt svårt eftersom hon va en stor del av mig osv. . men det nya "livet" går ju förbannat bra och jag är glad att jag har dom jag har nu. Tack till er!

Love.


;)

kan jag bara sluta vara så sjukt bra på att uppdat. ;)
idag kommer de nog bli en del inlägg. Ska sitta tenta vakt från 8-13. Mycket roligt.



love.


wiiiehohowiie.

har haft lätt den mysigaste helgen på länge.
love.

RSS 2.0