10-07-31

Har inte skrivit på hur länge som helst!
Men det har varit fullt upp, är nästan aldrig hemma längre!
Har iaf varit på klart det finatse, underbaraste och mest rörande bröllopet i hela mitt liv.

<3



Jag lever för dig min lilla ängel.

mycke mycke mycke!!

Jag har fan aldrig tid längre.. Jag är ju liksom aldrig hemma och jag har inte direkt med mini data som man kan ha med sig överallt osv.
Nu är det fan någonting hela tiden också, gaaaah.
Fast det är skönt och kul och ha saker och göra men de är inte alltid jag har tid med dom man borde ha tid med!
Men som året 2010 ser ut nu börja de illa men kommer från och med nu (eller för ett tag sen) så kommer det sluta förbannat bra. If u know what i mean.

Jag ska verkligen försöka bli bättre!
mys kväll med denise.
Lots if love

RSS 2.0