HALLLÅ!!!

NÄR KOMMER VÅREN!!!

ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ VINTER OCH SNÖ!!!!



10-02-25 Torsdag - Eftermiddag.

Ja, god morgon är det ju inte riktigt längre men hann inte med och skriva i morse, jag och Carran gick upp vid halv 11 och då var det bara att göra sig i ordning som gällde!

hela dagen så har vi varit på lill staden i Norrtälje och kollat runt tills nu!
Och i vanlig ordning när man kommer hem till Carran så sitter vi vid varsin dator och kollar runt samt dricker en jävla massa kaffe.. (haha)

Det va ju meningen egentligen att vi skulle fota Carran men så vart det inte, och nu börjar det ju nästan bli för mörkt för att gå ut!
 
(Foto på och även taget av: Carolyn)

Senare
idag vet jag inte riktigt vad som händer det blir väl att sitta här ett tag till sen måste jag nog hem till skogen igen och städa för imorn kommer det fint folk hem till mammsen!!
(Nämligen min kära bror Hans och Albin!)

Love.


10-02-24

Efter en super helg med både Carran och efter det BigSiz så fick jag åka hem till skogen igen och där hände de inte mycket alls som vanligt..

I tisdags jobbade jag igen som vikarie på dagis för er som inte vet!
Och idag va jag bara hemma och försökte hitta fler jobb så att det kan rulla in lite stålar någon gång så man kan flytta!! :)

Imorn blir det hel dag med Carran på hennes lediga dag, shooooho!
Det blir väl en sväng på lill staden Norrtälje och sen kanske plåtning.. Rooooligt!

Helgen blir mycke och göra men jag skriver imorn bitti igen ! ;)


Gaaaaaaaaah!! 10-02-21

Ja, nu har jag inte skrivit på länge igen!
men men.. Ja, de som har hänt är inte mycket som vanligt!
Iallafall så sitter jag hos BigSiz just nu och blir TOTAL mobbad av Sebbe.. Haha.
Han sjunger sina underbara låtar som innehåller Cajsa Bajsa och bla bla bla ;)
Mycket trevligt!!
Imorgon ska jag hem till mamma igen mindre roligt och få ut bilen i all snökaos!
Skriver igen en annan gång.
Love.

Yeeeeeeeeeees!

Jag klarade de !!
Nu har jag de, ääääntligen!

Road trip nästa! ;)


Love.

10-02-03

Hallå.. En sak jag inte hajar!!
Vart fan tar dagarna vägen... Hinner ju inte ens med mig själv.
I alla fall, det som händer är inte mycket för tillfället!

Det blir pluggning nästan hela veckan och sen på Fredag gäller det..
Och efter Fredag tänker jag fan i mig aldrig i hela mitt liv plugga igen. Känns det som i alla fall!

Om jag hade haft en liten mini data som jag hade fått plats med i bakfickan så hade jag nog skrivit hela tiden, men eftersom jag nu inte har det så blir det när jag kommer fram till en data! Så nu vet ni hur det ligger till.


Cajz - Carran
Haha, vackert!! Från Fredagen den 29/1.
Ja, fan vilket livande det har blivit igen.. två år sen, sen sist!


Love.

RSS 2.0