10-02-03

Hallå.. En sak jag inte hajar!!
Vart fan tar dagarna vägen... Hinner ju inte ens med mig själv.
I alla fall, det som händer är inte mycket för tillfället!

Det blir pluggning nästan hela veckan och sen på Fredag gäller det..
Och efter Fredag tänker jag fan i mig aldrig i hela mitt liv plugga igen. Känns det som i alla fall!

Om jag hade haft en liten mini data som jag hade fått plats med i bakfickan så hade jag nog skrivit hela tiden, men eftersom jag nu inte har det så blir det när jag kommer fram till en data! Så nu vet ni hur det ligger till.


Cajz - Carran
Haha, vackert!! Från Fredagen den 29/1.
Ja, fan vilket livande det har blivit igen.. två år sen, sen sist!


Love.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jupp allt är bra, och man jäser ju som en gigantisk bulle haha! Jag ska över till sverige i morgon o träffa suz, var rätt länge sedan o kan vara trevligt att passa på o umgås lite innan man har en Mini-me här =) well take care, vi kanske ses någon dag.



Kram Emma

2010-02-03 @ 08:52:25
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0