10.08.15 - kväll

Shuuuttiluu everybody!
Nu har jag fixa färdigt med bloggen, tog väl inte så lång tid.. bara 4 timmar kanske men pauser. Haha!
Värsta hackern ;)
Min helg såg ut som så att jag va med BigSiz' heeeela helgen.. Riktigt mysigt!
De va länge sen de va en sån lång träff, men de är ju lättare nu när vi bor 10 min från vandra än nästan 2 timmar.
Fredagen: Jag åkte dit vid 19 tiden och så vart de te och skit snack.. Efter det skulle vi kolla film men båda fastna framför en varsin data, inte så socialt men ändå. De var trevligt! Sen vart de att vi kolla tv i sängen sen sov.
Lördagen: Vi va upp vid halv nio tiden och fixa och trixa sen drog vi in till stan vid 11. Sen gick vi runt i stan heeeela dan. Vid 14 gick vi på Matildas utställning, hon är ju bara för fantastisk på o rita!
Idag-Söndag: Jag åkte hem efter frukosten o det har varit huur lugnt som helst, riktigt skönt!

Love.

Kommentarer
Postat av: linnea

Alltså din header var den finaste jag sett på länge! hela bloggen jättefin, helt klart värt 4 timmar :)

2010-08-15 @ 22:17:20
Postat av: Cajz

Tack så mycket linnea!

vem är du? :)

2010-08-16 @ 20:15:15
URL: http://thelifewithcajz.webblogg.se/
Postat av: linnea

jag är en flitig bloggläsare, jag har kommit in på din blogg av en ren slump, det blir ju så när man klickar sig vidare hela tiden =) tycker det är intressant att läsa om någon som inte ingår i ens egen vardag :)

2010-08-16 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0