10-03-10

HEEJ!
ja, nu är jag här igen !!

I helgen var det utgång i stan med Carran mfl.. Mycket trevligt! ;)

Igår den 9/3 sov Carran hos mig på ön och vi kolla film och snacka skit och hade de bara jävligt mysigt!

Idag så gick vi upp vid 10 och gjorde oss i ordning och åkte till Norrtälje och lämna in min telefon som pajat senare drog vi till hennes syster och drack kaffe och nu sitter vi hos Carran och snacka ännu mer skit.

Snart om någon timme ska vi sola så vi blir bruna och fina till sommaren!! Wieho ;)

Senare blir det väl hem gång eller så åker jag tillbaka till Carran och sover här eftersom hon åker till Barca och lämnar mig här hemma över helgen!



Love.

Kommentarer
Postat av: carolynah

Hej min älskade halvabalva! Glöm nu inte att blogga varje dag. ÄLSKAR DIG !!!!!!!

Will miss you liiiike hell, I'm tellin ya! Pysspyss!

2010-03-12 @ 07:14:59
URL: http://carolynah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0