2 Mars 2011

VÅRVÅRVÅRVÅR - Ja, tack !!

Jaaha, då har Onsdagen nästan kommit till sitt slut.. 
Jag gick upp vid 10 och duscha och fixa mig sen låna jag bilen av Emma och drog till Suzy för att lämna hennes WII dosa jag hade lånat och så fick man lunch och grejer!! KING.

Sen drog jag hem och så packa jag och Emma ihop katten och drog till Veterinären, sen lämna vi tillbaka honom till Emmas mamma, rätt skönt faktiskt. Är sjukt trött på de här förbannade katthåret MEN han e ju så sjukt söt så lite tomt är det ju men sista veckan kände jag mig bara irriterad hela tiden och då va de ju inte värt de han va nämligen en jävel på och väckas kl 04:00 varje morgon! Men nog snackat om katten..
STOR städning på hög nivå vart de iaf när vi kom hem, hur skönt som helst. Så nu är det äntligen fint!
Vad morgon dagen bjuder på är TVÄTT, men innan de vet jag inte riktigt! Vi får se, vi får se.


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0