13 Mars 2011

Ja nu har jag inte blogga på länge IGEN!!!!!
Nej.. men hur kul är de då, när datan har krachat. I alla fall så va ja hos min brorsa igår på dagen så då hjälpte han mig och fixa den så ska hämta den imorgon. Igår kväll så va jag och Pontus hos min helt underbara och saknade Mamma och myste med god middag och massa vin, som i vanlig ordning :) Ikväll blir de bara en super mysig Söndag, sååå de så!! Imorgon så ska ja snaaacka gojja med Emma som kommer hem från Sundsvall. Hörs senare !


Love.

Kommentarer
Postat av: carolynah

Näjs!! Det är jättebra här.. läker på, så man är ju människa igen, och allt annat is good.

2011-03-14 @ 01:35:17
URL: http://mondoblog.se/Carolynah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0