1 Mars 2011

Känner mig seg.. vet inte riktigt varför min de är väl någon dum förskylning på gång tror jag.
Men har verkligen ingen lust med och bli sjuk. I helgen vart det en utgång med Emma på Fredagen sen på Lördagen åkte jag till Uppsala (almunge) och umgicks med Pontus och lite med Frican, Mickan och Anton.. Det va riktigt mysigt :) Söndag mådde jag inge vidare och va på middag hos Emmas föräldrara för att fira Emmas mamma som fyllde år igår.
Och i går va Frida här och jag fixa hennes hår sen efter det fixa jag Emma. Idag skulle jag träffa Felicia men har verkligen ingen ork, ligger bara i sängen och försöker bli pigg men de går inge vidare känner jag, men kanske två liter te och C-vitaminer får igång en. Senare ikväll kommer Pontus och då ska jag mysa! Hörs senare.


Love.

Kommentarer
Postat av: victoria

du är en sötnos! dags att träffas snart va? :)

2011-03-01 @ 23:17:57
URL: http://vpetersson.blogg.se/
Postat av: Frican

SÖT du är älsk!! vet du, saknar dig för mycket nu! komma hit snart?? <3

2011-03-03 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0