6 Januari 2011

2011 - it's the fucking shiiiit ! (i hope)

Nyåret va riktigt bra faktiskt, vart rätt lugnt och de va ganska skönt. Va hemma hos Frican med Pontus, Sara och Max.. Sen efter 12 kom de fler men dom hann ja aldrig hälsa på, hade fullt upp med och dansa med Frican och Pontus. Det vart ju så att ja nästan stanna där i en vecka, sjukt mysigt. Vi kolla på film och jag hjälpte Frican på salongen. Det är så sjukt kul att vi börjat umgås igen, har så kul. . mycket skratt !!

Igår kom jag hem och är fortfarande inte frisk, fattar inte att de inte släpper för att ja de mer lugnt än va ja gjort kan man fan inte asså. Hoppas iaf de går över snarast!! Idag kommer söta Frida förbi på fika och nagelfix. :) Har inte träffat henne på hur länge som helst, hon är saaaaknad !
Senare ikväll när Emma kommit hem efter jobbet hoppas jag att vi ska mysa massa, för imorgon drar jag till Frican igen och vi ska fixa naglar och dricka vin och fixa HEMLIG planering.. wiiieHO!


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0