24 Januari 2011

"man väcker en ny ångest när man släcker än annan.."


Okej..
Dagen Måndag såg ut så att jag gick upp vid 10 sen tog jag en kaffe och satte mig i soffan för att söka jobb.
Det vart ca 5 st och väldigt blandat! Efter det drog jag till Globen C och snacka lite med Frida, hade inte träffat henne på jag vet inte hur länge.. INTE BRA! Men så blir de i bland. Sen på vägen hem så gick jag en längre runda så vart de en 30 minuters promenad, rätt skönt faktiskt.. De behövs också för den delen!
Sen när jag äntligen kom hem så drog jag ihop en middag till min hungriga och duktigt arbetande Sambo, sen hade hon full rulle och skulle iväg på sina äventyr. Så min kväll har sätt ut så att jag har kollat på Tv och suttit i telefon med syskonen Gottfridsson, mycket skratt som i vanlig ordning. Like dom himla mycket!
Nu är klockan helt plötsligt 23.00 så de är väl snart dags för sängen.
Och imorgon så blir det mer jobb sökande, ska försöka ta mig ut på en promenix också.

Jag förstår aldrig varför det ska vara så förbannat svår och ta tag i saker ibland.. Men nu ska ja fan i mig skärpa mig på riktigt.. som ja brukar säga PÅ HÖG NIVÅ! Puss och kram och nyp i stjärten.


Love.

Kommentarer
Postat av: Suz

Eftersom att du inte svarar när jag ringer och stänger av mobilen så skriver jag här. VAD ÄR DET SOM HÄNDER? jag har fan rätt att veta det. Om du inte kan förklara det så blir jag fan besviken alltså.

2011-01-26 @ 14:18:17
Postat av: Cajz

till suz.

jag glömde min lur i uppsala igår.. Har letat efter din mail eftersom jag inte kommer in på din blogg o har ingen mail till dig.



Jag har mycke just nu med familjen och har varit i Rimbo och jobba en del så har haft mycke i huvudet.. inte meningen och inte höra av mig förlåt!

Får tillbaka min lur imorgon eller på Fredag.

2011-01-26 @ 16:41:11
URL: http://thelifewithcajz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men din lur har vart upptagen hela dagen sen avstängd? Känns ju ytterst otroligt faktiskt....

Men ring när du har hittat den då.?

2011-01-26 @ 17:23:16
Postat av: Cajz

Jag har ju varit där idag och glömde den.

2011-01-26 @ 18:10:08
URL: http://thelifewithcajz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så du struntade alltså i att svara när jag ringde mitt på dagen ett x antal gånger. Skit samma. Du hade den igår när jag messade och sket i att svara då också. Jag blir bara ledsen och arg när du stänger oss ute, i över en månad (?) Din guddotter fyllde år igår och inte ens då kunde du höra av dig. Just nu skiter jag i vad du väljer men jag har rätt att veta så att jag kan lämna dig ifred sen.

2011-01-26 @ 20:26:22
Postat av: nilssoon

grym bild :)

2011-02-27 @ 16:17:49
URL: http://levfordaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0