19 Januari 2011

Ja, va händer i Cajsas liv just nu.. kär o galen kan man väl säga iaf!


Jag har varit rätt mycket i Uppsala eller aa almunge egentligen men de är ju aldrig någon som hajar vart de ligger så de är lättare och säga Uppsala. Där i alla fall så har jag umgåtts med min fina underbara vän Fredrica och såklart då Pontus ;) I helgen som va hade jag och F planerat en överrasknings fest för P som fyllde hela 25 unga år! Det vart sjukt lyckat tycker jag, nervöst som fan men de gick !! 

I Måndags kom jag hem och de första ja typ gjorde va och lägga mig på soffan, helgen tog nog kål på mig tror jag för ja va helt slut!
I går stor städa jag och min underbara Emma lägenheten, så jävla skönt! Sen vart de lite film och efter de kom fina P. mysmys !! 

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och boka lite grejer.. känns som att de kanske kommer börja rulla på nu. Dit följde Emma med också som moraliskt stöd kändes hur bra som helst, tackar man tackar my love!

Imorgon ska jag äntligen få träffa Super Denise har inte träffat henne på typ 123846837742354 år känns de som, kvällen imorgon får vi se hur de blir men ja hoppas de blir som ja tänkt mig iaf :) 
Nej nu får ja ont i ryggen av de här, sitter nämligen på golvet och hukad som ett litet miffo!


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0