10.09.29

Natten till idag var nog den sämsta ever.. helt hemsk!!
Drömde massa sjuke drömmar och jag trodde att Emma hade försovit sig hela tiden! Bläää.

Jag gick upp vid 9 till slut och fixa till mig lite sen ringde "lillebror" och de va ett långt och intressant samtal!
Vid 11 tiden möte jag Astrid inne i stan och vi gick och glodde överallt, sjukt shopping sugen men de kan man ju inte lägga pengarna på just nu. Det får komma senare! ;)
SEN sluta Emma suuupertidigt idag och vi möttes i Globens C och kolla en stund sen vart det hem gång och STOR städning i den "gamla" lägenheten. Mycket fint vart det!
Efter det vart de mat, idol och plock!! NU är det idol igen och sen sängen.
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0