10.09.28

Fullt upp!
De är det minsta man kan säga.


Helgen:

Fredag - Jag och Emma bar ner massa saker från gamla lägenheten till den nya.
Lördag - Party like a rock star.. hähä. Då firade jag c/o Astrid som fyllde 20 hela år och det vart hur lyckat som helst tycker ja. På något vänster så kom jag hem kl 6 på morgonen. Mindre bra men så vart det i alla fall.
Söndag - Jag vakna vid halv 10 och så väntade jag på att Emma skulle komma hem eftersom vi skulle till Ikea och där vart det en massa shopping. Köksbord, tv bänk, fotpall och massa smått. Efter en lång lång lång dag där så kom vi till slut hem och bar ner ännu mer grejer och "snickra" ihop alla Ikea möbler.

Idag:
Så gick jag upp med Emma och åkte till Norrtälje och jobbade hos min mamma sen drog jag hem till henne och packa ihop resten av mina saker och sen åkte jag och min UNDERBARA mamma hem till Högdalen och lasta av allt. (Tack som FAN för hjälpen!) Så nu känns allt komplett. Skööönt!!
Förutom att det är lådor och påsar öööööverallt så kommer det blir sjukt fint när det är klart, att de tar lite tid får man ju räkna med :) Imorgon blir packa upp och bära ner mer saker och sen Farsta C.
GOD NATT!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0