10.09.21

Jo.. igår träffade jag Felicia en stund och vi brukar alltid ha diskussion om all meningslös konst som finns överallt.
Inte för att jag är någon konst expert men ändå man måste ju faktiskt hålla med om att de finns mycke sjuka saker som kallas konst. Och eftersom de sägs att allt är konst så tänkte vi att men varför inte vi köööör.. haha.

sjukt konstnärliga.. (höhö)

Idag så har jag varit på Arbetsintervju på en förskola i Årsta och de gick faktiskt rätt bra tycker jag! Efter det åkte jag hem och mötte Emma och kolla på en lägenhet- OCH vi får flytta redan flytta nästa vecka. SJUKT kul.
Nu får vi ju var sitt rum o så och de kan ju bli skönt :)
Sen gick jag och handla och laga mat, nu väntar man ju bara på att Idol ska börja.. Spännande!!

(Ett år gammal..)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0