10.09.16

Dagen med ett stort D...

Det vart inge Norrtälje idag för jag bara insåg hur sjukt långt de är och har verkligen inte orken och åka dit!!
Så jag åt lunch med kära Emma som kom hem på sin lunch och sen drog jag in till stan och träffa Felicia o Astrid och fika eftersom jag aldrig gör de, haha. Tur att man inte äter kakor o sånt varje gång när man fikar då hade jag sätt ut som en FOTBOLL! plus att jag rösta så nu har men de gjort.. SKÖNT!

Efter det så åkte jag hemåt och mötte Emma och handla sen drog vi hem och laga Middag och den vart KING, hur gått som helst.. bästa på länge. Middag framför idol, jag säger ju bara en sak - Gryyyym dag (igen).

Love.

Kommentarer
Postat av: storasyster

stort grattis till nya lägenheten!!! oxh hoppas att det går bra med förskolan i årsta!! PUSS

2010-09-23 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0