10.09.05

Nej men hej!

Min helg så ut ungefär såhär!!
~ Fredag ~
Jag gick upp i rimlig tid och drog mig till Jysk och senare till Ikea för att inhandla saker som jag och Emma behövde.
Efter det åkte jag hem och fixade men allt och gjorde en STOR städning på hög nivå och de behövdes. När Emma kom hem från jobbet hjälpte hon till sen vart de helt plötsligt stress för att tiden försvann och vi skulle möta henne kära vän Natta. Så det vart middag på Axela med Emma och Natta mycket mysigt.
Senare drog vi till Mest - kök & bar och kollade fotbollen sen vart det liiiiivat kan man lugnt säga.

~ Lördag ~
Det vart helt plötsligt lördag och jag trodde att jag skulle dö när jag vakna.
Jag och Emma drog en varsin pizza och slappa i soffan sen skulle hon på kräftskiva så jag skjutsa dit henne efter de drog jag hem och vila upp mig med ungefär 238761237681 liter vatten!!
Vid 1 tiden ville min ängel Emma bli hämtat så jag tog mig en tripp och hämta henne o samtidigt körde jag fel typ 3 gånger men jag kom fram till slut! phjuuu..


~ Söndag ~
Jag sov typ hur länge som helst vilket va hur skönt som helst!
Sen vet två/tre tiden drog jag och Emma till Nacka C och glodde men vi hitta inte riktigt va vid sökte så vi drog vidare till Sickla och kolla och där hitta Emma några wii spel så vi har haft wii maraton :) Rooligt!
Jag hälsade även på BigSiz en snabbis och sa hejdå eftersom hon drar till Thailand i morgon i en månad.




(i just love herEMMA my star, my everything.)





Love.

Kommentarer
Postat av: ems

i love u!!!

2010-09-05 @ 23:59:00
URL: http://emmanasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0