27 Oktober 2010

You're so amazing, I swear you got me losing my mind. ♥

Dagen Onsdag!
Min underbara Emma kom hem efter sitt äventyr kl. 10:00 imorse och hon hade handla massa goood frukost.
Så jag kokade kaffe och så åt vi massa gott. Sen kolla va vi lite film tills vår tvätt tid börja sen åt vi god Middag a la Monica mycket gott vart de. Efter det sprang Emma iväg på bio med sin mormor o mamma och jag fortsatte med tvätten som typ vart klar nu! :) Jippie.
Nu är även Emma Pemma hemma igen, mycket mysigt må jag säga.
I morgon bär det av till Norrtälje för att jag ska jobba hos mamma igen på Fredag sen drar jag hem efter de.
Så jag kommer nog inte hinna blogga fören då...

Love.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jo men precis :D

tack så mkt :D

2010-10-28 @ 18:13:56
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Mallan

såååå söt cajsa :) <3

2010-11-09 @ 20:09:26
URL: http://chiipsets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0