13 Oktober 2010

come closer..!!


I dag åkte ja ju till Norrtälje och de kan jag ju säga att de är verkligen inte roligt.
Nu när man kommit därifrån vill man aldrig återvända.. men som sagt har man inte så mycket till val när man måste ställa upp för familjen!
Kommer nog inte blogga så mycke när jag är här men min vecka ser ut så här om de inte blir några ändringar!

Week 41

Torsdag : Börjar jobba kl 6:00 hos mamma och sluta vid 16:00 sen drar jag nog hem till henne och chillar gaaalet..
Sjukt kul dag :)
Fredag: Samma schema som Torsdagen men jag åker hem istället, wiieho! Sen ska ja möta upp gulle Frida och ska inviga hennes systemdag, haha. Efter det drar jag nog hem om hon nu inte vill ha hjälp med något annat inför Lördagen, då hon ska firas!!

Så på Fredag kommer jag börja blogga igen om jag inte råkar göra det i morgon!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0