10.10.12


Dagen idag - MYSIG ..!!!

Jag mötte Frida vid 11 och kolla efter hårfärg i Globens C sen tog vi en promenix till Gullars och sen tog vi tuben hem till henne och färga hennes hår mörkt, dåååligt sugen jag vart på o göra de jag med. MEN ja ska hålla mig ett tag till :) Sen vart de planering till henne födelsedag!
Efter det åkte jag hem till BigSiz och tog en fika sen hem till henne och lekte massa med Sadie, hur mysigt som helst.
Sen så fick jag en underbar middag!! Tackar så mycket.
Nu är jag hemma igen och får träffa Emma min kära Sambo som har varit borta i hela 4 dagar.. haha!
Men imorgon måste jag åkte till hålan (Norrtälje) o jobba hos mamma, suger å åka dit men vad gör man inte för lite pengar...

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0