10.10.11

Jag kan verkligen inte slutas förvånas över människor.. Att dom orkar. Get a life!

Idag har jag mysigt med Felicia hela dagen sen fick vi lite mer besök, mycket trevligt må jag säga!
Vi har sätt båda tjej film och "krigsfilm" sjukt bra blandning på allt! De får vi göra om.
I morgon ska jag träffa Frida kl 11, måste hjälpa henne med lite grejer.
Sen hoppas på att jag får träffa kära BigSiz, miss the mys and talk time :)


Jag har de där ständiga problemet, just nu vet jag inte om jag ska bli mörk igen eller om jag ska fortsätta och vara ljus.. trivs ju i båda men saknar de mörka som tusan!! Men känner nog att jag får fundera ett tag till men färgas måste de verkligen göras, helst nu på en gång :P
Nej nu ska jag krama kudden! Puss&Godnatt.
(Old . Humor . 09 )

Love.

Kommentarer
Postat av: systeryster

Idag måste vi träffas!

Har helt sjuka grejer att berätta, det blir en stor

kaffe på nåt fik sen hämtar vi den lilla på dagis och går hem och myyyyyser!! DHW och CT ikväll baby!

<3 puss

2010-10-12 @ 08:48:25
URL: http://suzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0