10.10.10

Men väcker en ångest när man släcker en annan..


Ja, vad mer kan jag säga än att jag är helt slut efter helgen.. Så ikväll somnar man nog tidigt!
Både Fredag och Lördag vart det ut gång med mina tjejer, det va verkligen hur kul som helst.
Idag så fyller Lillebror år så stort GRATTIS till dig :)
I morgon så kommer Felicia förbi vid 10 tiden och käkar lite frulle sen drar vi nog in till stan och glor.
Så det kommer nog bli hur grymt som helst!!
På Tisdag kommer Emma hem från London fast jag har för mig att hon inte skulle sova hemma men de ser man ju då. Den dagen hoppas jag även på att jag får umgås med min kära BigSiz' så då kommer vi nog titta på DH och CT om hon inte har andra planer. Har ju även lovat henne att ja ska klippa hennes hår. Så we will see! :)



Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0