10.10.07

Redan den sjunde Oktober, det börjar kännas så att jag undrar vart 2010 har tagit vägen..

Idag har jag varit en sväng i Farsta C med min underbara sambolito Emma, försökte hitta något med va verkligen inte på shopping humör så hitta inget alls vilket egentligen kanske är rätt bra!! :)
Sen så träffade jag BigSiz' och den lilla sovande Sadie, sjukt roligt och se dom igen känns som en evighet sen sist.
Efter det drog jag hem med Emma och börja plocka med grejer här hemma så nu nu nu är allt NÄSTAN klart, fan va skönt det är när allt faller på plats :)
I morgon ska jag hälsa på min älskade mormor som ligger på sjukhus fortfarande. Hoppas verkligen att hon mår bättre snart. Sen ska jag träffa Frida och hennes vän Ellen, ska bli riktigt kul!! :)
Skriver igen imorgon. ;)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0