fortfarande den 26 November 2010

Avundsjuk, BIG NO NO !!!!! 


Har precis kommit hem från Farsta där jag gick runt och fönster shoppa med BigSiz eller de va ja som fönster hon passa på och köpa en Iphone 4 bara så där.. INTE ett dugg avis. Ursch och fy, vem vill ha en sån liksom ABSOLUT inte jag!
Hoppas ni hajar att de är sjuk ironi och att jag är den ända i typ hela Sverige som inte har en Iphone.
Men men slut snackat den där luren. Nu ska dricka en stor kopp med Kaffe sen ska jag ställa mig och diska tänkte jag, sen dra en dusch och efter det ska ja hämta min fina Emma någonstans :) Sen mot kvällen blir de lite vin och sen får vi se vad sen- kvällen bjuder på.
Hörs! ;)


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0