23 November 2010

"Ja, jag rimmar på från underground nivå.."

Idag gick jag upp vid 7 med Emma och sen åkte vi tillsammans, hon till skolan och jag till KS för att möta Tessan :)
Riktigt kul och träffa henne igen, de va ju sjukt länge sen.. hela ett och ett halvt år. Vi har gått runt i stan hela dagen och kollat julklappat och käkat lunch. Mys mys mys :) Sen möta jag Emma igen så åkte vi hem tillsammans och när jag kom hem så typ dog jag på soffan. Hon drog och träna och jag sov typ tills hon kom hem. Så åt vi sen Middag så nu är jag så mätt att jag mår illa! Imorgon ska ja till morfar och packa ihop mormors saker sen hade jag tänkt och träffa min fina Frida. åååååh sen är det Tordag, fix fix mitt hår, längtar så mycket att jag knappt kan bärga mig :)


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0