18 November 2010

Ser du stjärnorna i taket?
... Jag vet, det är lysrör.
Haha!!


Idag har jag varit en sväng och hälsat på BigSiz och lilla Sadie, de va riktigt kul. De va ju ett tag sen så att säga ;)
Sen drog jag och hämta min fina sambo Emma och så drog vi hem.
Vi har kollat på Lyxfällan och jag fick för mig och börja pyssla lite med naglarna. Vart faktiskt rätt nöjd!
Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt, och ni som läser.. De är FREDAG, wooho!
Jag ska träffa Frida vid 3 tiden och umgås lite, va sjukt länge sen jag träffa henne så de ska bli kul :)

(sjukt dålig bild jag vet, men har tappat bort sladden till min lur så de får duga)

Love.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjena! :)

Tack tack! Jag tog en bild från google och photoshopa lite. ;)

Kram & Puss

2010-11-20 @ 16:56:03
URL: http://soelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0