16 November 2010

Vill tacka & förlåta..

Nej men hejsan de va ett bra tag sen har hört ett förbannat tjat om att jag ska blogga, men har inte vetat vad jag ska skriva.. Jag kan ju inte blogga om att livet är skit varje dag liksom, de funkar ju inte.
Dom senaste dagarna har varit förbannat jobbiga men man kanske måste ta tag i sig själv och göra något med livet, de hade ju ändå mormor velat!
I alla fall, jag är helt vimsig så kommer inte ihåg på mycket av dom närmsta dagarna är bara trött och tanke sprid.
Men idag så har jag träffa Morfar o Mamma och pratat om begravning och packat lite av mormors saker. Jobbigt men de känns ju som att de blir ett "avslut" på allt.. :)
Nu har jag tagit ett långt bad med ansiktsmask och ljus, de va hur skönt som helst. AVKOPPLING!

Jag skulle vilja tacka alla för allt stöd och förlåt för att jag har stängt ut så många men har bara inte orkat!
Fram för allt skulle jag vilja tacka min underbara sambo Emma för allt! Du har varit ett stort stöd även fast det har varit jobbigt för dig också. Har försökt o stötta dig också hoppas de har varit till någon hjälp ;)


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0