10.05.11

Woooho. Vad har hänt idag?
Jo, så mycke som att jag har joooobbat och nu kom jag precis hem och jag snacka precis med Bästaste Emma.
Och jag vart liksom på topp som fan, hon får mig alltid och bli glad. Hoppas bara på att vi kommer ses snart, saknar liksom henne massor. lots of love to you.


Bästaste-Emma

Resten av dagen ser ut så att jag ska hänga tvätt, söka mer jobb och snacka med Power-Päääächan ;)
Senare kommer Super-Denise och käkar middag med mig eftersom jag är ensam nu när la familja är i Funäs och bygger på huset! Skriver senare igen.


Power-Pääächan & Cajz


Super-Denise och Cajz - sjuktgamal!

Love.


Kommentarer
Postat av: ems

lots of love to you tooo sis!!

2010-05-11 @ 16:46:17
Postat av: hemlig beundrare

love it!

2010-05-12 @ 18:24:20
Postat av: Cajjan

hjum, undra vem den hemlige beundaren är.. haha ;)

2010-05-18 @ 14:42:27
URL: http://thelifewhitcajz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0