10.05.09 - Söndag

Fredag

Då var jag ledig, så jag gick upp rätt tidigt och hade hoppats på bra väder men ICKE sa nicke!
Det var ju hur dåligt som helst men mitt hopp var fortfarande vid liv om att de skulle spricka upp, så jag åkte in till stan(sthlm) hem till bror min. Där fick jag träffa Elsa ca 3 min sen skulle dom åkta.
Senare till kvällen gick jag ut en sväng och träffa Felicia och tog en öl, mycket trevligt!!

Lördag

Upp i tid för att åka ut till landet med första båten, jag har Hans åkte till Stavsnes och möte Cleas, Anna och lilla Elsa.
Sen vid 9 tiden åkte vi till Nämdö och bara hade de jävligt mysigt. Spela Yatzy oxh Plump.. och segern tog man ju aldrig hem men de gör mig inte så mycket faktiskt. :)

Söndag

Ja, nu är det Söndag och snart hem gång.. Båten går halv tre till Stavsnes.
Sen blir det åka hem till Norrtälje igen och ladda inför jobb i morgon.


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0