10-01-27 - Onsdag!!

Idag gick jag upp kl. 7:00 och åkte 7:15 med mamma till hennes jobb, meningen va att jag skulle gå o plugga men stanna kvar hos mamma. De har ju varit snö oväder och kallt som sörren ute!!

Va det inte menningen att snön skulle försvinna?!

I alla fall, vid tre tiden kom min kära bror Hans till mamma och hälsa på..
Och de visa sig till och med att han skulle med hem och käka middag samt sova över, Wooho!!!
Rolig lilla syster han har som har suttit framför datan i stället för att umgås ;)

Juste har precis haft ett halv långt samtal med BigSiz', lika roligt som alltid!!
Men det som va midre roligt va att man fick höra lite små skit.
Och en sak säger jag bara, man lägger sig inte i andras liv man inte vet någonting om!

Love.

Kommentarer
Postat av: carolynah

Bra hun , börja blogga varje dag!! Annars har inte jag något att läsa! :) Love you min bästaste!

2010-01-27 @ 22:44:50
URL: http://carolynah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0