10-01-18 - Godmorgon!

Jag blir så irriterad på mig själv så de inte är klokt!
Idag skulle jag ha körlektion de va bara så att jag trodde att den va 8:15 men den är 12:15 så nu gick jag upp
kl. 6 imorse heeeeeeeelt i onödan! Och eftersom jag hatar och gå upp på morgonen så känns de här som att de här kommer att vara dagens händelse!! Hahahah ( verkar hända mkt i mitt liv just nu.

Helgen, ja den har varit full med skoj!!!

~ Fredag: Carran fotografera mig, hon och hennes ideér säger jag bara! Hon e helt tokig. :)

                      

~ Lördag: Början på dagen vart lugn, jag väntade på att Carran skulle sluta jobbet. Till slut kom hon hem och 
   då vart det ugång! Riktigt roligt, har inte dansat på länge så då vart de sjukt mycke dans!
 
 


~ Söndag: Mindre rolig dag, med huvudvärk! Det vart en lugn dag med film hos Pontus!

Mer om vad som händer idag vet jag inte riktigt! Men skriver lite senare.

Love.


Kommentarer
Postat av: phidan

va fin du va i håret snygging!

2010-01-22 @ 19:41:44
Postat av: phidan

haha, på bilden längst ner till vänster då menade jag :P såg att de va rätt många bilder i detta inlägg! xD

2010-01-22 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0