10-01-11

Hallå!

Igår så åkte jag hem till Carran för att sova över och umgås, vi drack kaffe fastna framför datorn och glodde tv samt snacka goja.. Så mycke mer än det hände inte! :)
Hann liksom inte riktigt med och blogga! (sorry)

Idag har jag jobbat på min mammas Cafe som öppnade efter jul stängt osv. Eftersom min kära mamma är i Thailand och gottar sig så fick jag vara där och jobba. Och en sak måste jag ju säga, jag HATAR mornar!
Jag va så fruktansvärt trött och de blir ju inte direkt bättre av att man är extremt morgon trött!

Senare idag så var jag och hälsa på Carran på hennes jobb och snacka lite skit, och de sluta med att jag hängde på henne och och drack kaffe och snacka goja igen. Myyysigt !
Morgon dagen ser ut ungefär lika dan.. haha! Förutom att kl. 07:15 ska jag gå 2.5 km i kylan, mindre mysigt.
Meeeen vad ska man göra när man bor på landet ;)

                                      

C&C - Kaffe e ju kaffe och kaffe e ju gott !!


Love.

Kommentarer
Postat av: suz

du hade inte tänkt byta till lite mindre text så att man inte ser nåt alls? HAHA. Puss på dig

2010-01-12 @ 20:02:51
URL: http://lifeofsuzy.blogg.se/
Postat av: carolynah

Babe,babe,babe...where are you??

2010-01-12 @ 22:28:36
URL: http://carolynah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0