10-01-07 - lite senare

Ja, än så länge har jag inte gjort mycke mer än fasnat framför datan och försökt fixa internet till min data så jag skulle slippa sitta på morsans. . 
MEN de gick åt skogen, allt sluta med att allt hängde upp sig och jag gick och drack kaffe och försökte andas ut efter 2 timmars sittande!
gaaaah, ibanld önskar man fan att man var mer teknisk!

Har försökt ring BigSiz' hem men inge svar anntar att hon är på ett utav sina dagliga uppdrag med lilla loppan S !
Så nu tänkte jag ringa hennes mobil istället, där får man alltid svar.
De jobbiga med de när jag sitter hemma är att jag måste sitta still på ett och samma ställe och inte röra en fena för annars försvinner mottagningen :D

wiiieho
, vad jag älskar och bo på landet ! LOVE IT (inte)

                                                                                     

                                                                                        Saknar BigSiz och Gudbarn S <3


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0